Ik ben een tweede boek van Seth Godin aan het lezen: All marketers are liars. Eerlijk gezegd komt het iets minder enthousiast over als de visie rond permissie marketing. Nu ik zit nog niet ver om te kunnen inschatten of het een meerwaarde heeft of niet.

Ondertussen heb ik ook een zeer interessante whitepaper gelezen van RightNow Technologies: The Insider’s Guide to Great Customer Service on the Web. Damn, er kan nog zoveel verbeterd worden. De inzichten zijn allemaal zeer simpel, en toch is het in realiteit niet altijd zo eenvoudig dit te realiseren. Waarom? Wel, ik loop dagelijks tegen het feit aan dat iedereen in een organisatie in een hokje werkt. Ofwel ben je medewerker van een dienst die werkt rond content ofwel van een dienst ICT of… . Een profiel die eigenlijk van de 2 diensten thuis is, hoort nergens thuis. En als je die nodig hebt, vind je die ook nergens. Het klinkt abstrakt, ik weet het, maar ik kom later nog wel met een aantal voorbeelden van waarom het niet zo gemakkelijk is om de website perfect te aligneren op een Contact Center.