Doe de proef op de som en bestel zelf online. Dit deed ik nog eens begin juni.

Ik bestelde mijn vakantielectuur bij www.proxis.be op 3/6. Enkele dagen later, op 9/6, kreeg ik al een bevestiging van verzending. Ik alvast in mijn nopjes want ik had het dringend nodig. En dan begon het wachten, 1 week, 2 weken, 3 weken, niets.

Op 22/6 contacteerde ik de support mensen met de vraag waar mijn boek bleef. Antwoord kwam snel: “Hebt u contact opgenomen met uw plaatselijk postkantoor?” Lap, dacht ik, daar gaat mijn boek. Ik had geen zin om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Uiteindelijk gebeld naar de post: niets.

Opnieuw een mail met het resultaat van mijn zoektocht. Nieuw antwoord kwam snel: “Het boek werd niet in retour ontvangen. Gelieve te wachten tot 9/7 en contacteer ons opnieuw.” Ondertussen was het het einde van de maand en werd mijn betaling via VISA verwerkt.

Op 11/7 opnieuw contact opgenomen met het support center. Geen boek ontvangen wat nu? Opnieuw snel een antwoord: “Aangezien u de zending nog steeds niet ontvangen hebt, gaan wij ervan uit dat deze verloren gegaan is in het postcircuit.Wij zullen hiervoor een interne creditnota opstellen en zullen voor u een nieuwexemplaar bestellen.” Oef, zou het dan toch nog goedkomen?

En ja hoor, vandaag ontving ik het boek: “Call Center anagement: de P-factor in Customer Contact.” Verslag volgt later.

Eind goed, al goed. Bedankt Proxis hoewel je me wel hebt doen twijfelen maar de backup procedure heeft gewerkt. Mijn online aankopen van pdf whitepapers zijn tot nu toe toch vlotter gegaan.

Hebben jullie hier ook positieve of negatieve ervaringen mee?