Via Christophe Bouten’s 8 digitale toekomstvoorspellingen kwam ik op een interessante slideshow over de toekomst van mobiele marketing. Echt een aanrader.
Christophe’s andere voorspellingen zijn trouwens ook de moeite waard. Ik onthou alvast:
- marketing wordt ingewikkelder voor marketingbureaus maar gemakkelijker voor bedrijven
- TV blijft, vooral als “familiaal-” of “groepskanaal”
- al joggend een boek “lezen”
4 Comments
TNA
Al een jaar of twee ben ik aan het onderzoeken wat de impact zou kunnen zijn van movels (boeken te lezen op de mobiele telefoon) in Europa (dit is gigantisch populair in Japan), en hoe op dit segment te kunnen inspelen. Met de komst van de Iphone begin ik er stilaan in te geloven. Het zal dus niet lang duren of we lezen boeken/naslagwerken/RSS/… op een goed leesbaar digitaal toestel, eindelijk zou ik zo zeggen. Nooit meer veel te veel en veel te dikke boeken in uw valies proppen als je op reis wil gaan!
Ilse Jansoone
@TNA: bedankt voor je reactie. Is dat een lichte hint om een iPhone aan te overwegen bij de aankoop van een nieuw mobieltje 😉 Waar kunnen we jouw onderzoek rond movels volgen?
TNA
@ilse – het toeval wil dat ik momenteel voor zo een keuze sta, zoals velen onder ons besef ik dat de gsmfabrikanten mij weer liggen hebben, (een batterij die maar 2 jaar meegaat) maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de iphone een iets teveel gadget/ lees speelgoed vind. (lees ik ben veel te lomp met mijn gsm toestellen, laat ze teveel vallen en ze komen altijd in mijn broekzak bij mijn sleutels terecht :)) Daar gaat mijn theorie over meer smartphones verkopen in Belgie haha. Het volgen van het onderzoek kan voorlopig nog niet, wie weet ooit en dan laat ik het u zeker weten. Bij toeval op deze website terecht gekomen btw en ik volg de blog alvast, >>een e-business liefhebber 🙂
Ilse Jansoone
@TNA: alvast succes met je onderzoek. (En je keuze van toestel 😉