Het is de laatste tijd heel druk geweest vandaar iets minder gepost over het werk. Nochtans heeft mijn job binnen Partena-ziekenfonds een grondige facelift ondergaan. Sinds de 3,5 jaar dat ik daar werk heb ik al op verschillende diensten gewerkt, steeds rond e-business aangevuld met een ander project.

Terwijl ik in mijn vorige job verantwoordelijk was voor het Contact Center naast e-Business is mijn takenpakket verlegd naar e-Business en Content. Een logische keuze die de overstap naar de marketing ook met zich meebracht. Concreet betekent dit dat we een stuk meer gaan investeren in het e-Business project. Daarnaast wordt ik ook verantwoordelijk voor ons tweemaandelijks tijdschrift Profiel met een oplage van meer dan 80.000 exemplaren. Een traditioneel communicatie-instrument, daar moet ik serieus aan wennen. En tot slot word ik weer de trekker van mijn ondertussen 2 jaar oude baby, het intranet.

Serieuze wijzigingen waar ik met veel plezier mijn tanden in zet. Ik vond mijn ervaring bij het Contact Center van 12 medewerkers echt heel leerrijk en het is met spijt in het hart dat ik het overdraag aan mijn opvolger, maar ik weet dat het in goeie handen is. Ondertussen heb ik ook de opdracht gekregen om het Contact Center in de nieuwe e-business strategie 2007 op te nemen. Dus ik blijf er alvast nauw mee samenwerken vanuit een multi-channel strategie.

Die drukke periode heeft precies met dat nieuwe actieplan 2007 te maken. Het is de tijd van budgetten en plannen. Binnenkort meer nieuws over het vervolg van de internetstrategie 2006.