Onlangs daagde Max Management Jetair uit met de opmerking dat we die handige, virale quick win als een “mail-to-a-friend” niet op onze site hadden.
Zeer terechte opmerking en dit hebben we dan ook quickly gefixed. Probeer het gerust eens uit.
Bij deze, Max Management, stuur me eens je voorkeur uit deze lijst van citytrips naar Parijs waar je samen naartoe zou willen 😉
6 Comments
Wolf
Als je citytrips naar Parijs kan winnen met usabilityopmerkingen, let me know :p
TNA
Damn, hopelijk komt mijn vriendin daar niet achter, of ik heb het vlaggen 🙂
Ilse Jansoone
@Wolf: Nu zeg je daar iets. Wat vind je van het idee om inderdaad een wedstrijd te doen met de bedoeling om het usability idee te zoeken die meest opbrengt, maw de minste inspanning voor het grootste (sales) resultaat. Zou je meedoen als we daar een Sunjets cadeaubon tegenover zetten (http://www.sunjets.be/page/cadeaubonF/)?
Ilse Jansoone
@tna: Vraag haar gerust mee. Hoe meer zielen, hoe beter voor Jetair 😉
Wolf
Ik denk niet dat professioneel advies en wedstrijden goed mengen (zie ook designwedstrijden) maar het kan natuurlijk nooit kwaad om feedback te vragen aan gebruikers, en een IA/webdesigner/UX dude eens door de site te laten crossen (moesten jullie die niet hebben)
Ilse Jansoone
@Wolf: You’re right. En wees maar zeker dat we regelmatig onze usability bril opzetten. Dat lees je af en toe in de “voor/na” berichtjes.